Reklamace

 

Vážení zákazníci, 

přestože zboží před odesláním vždy pečlivě kontrolujeme a balíme, může se stát, že v ojedinělých případech nastane důvod k reklamaci. Abychom vám tuto nepříjemnou situaci co nejvíce zjednodušili, uvádíme níže jednoduchý návod, jak postupovat.

1) Zásilka nedorazila nebo není kompletní

I) Informujte nás nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky na e-mail: reklamace@dumvinanasaldaku.cz. (Pozdější reklamace nekompletnosti nemusí být uznána a bude posouzena individuálně.)

II) V e-mailu uveďte číslo objednávky nebo nákupního dokladu. V případě chybějícího zboží napište, o které zboží se jedná.

Situaci obratem prověříme a dohodneme se s vámi telefonicky nebo e-mailem na způsobu řešení.

 

2) Zboží dorazilo mechanicky poškozené

Pokud Vám dorazilo zboží mechanicky poškozené vlivem nevhodné manipulace při přepravě, je nutné postupovat následujícím způsobem:

I) Skutečnost oznamte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od obdržení zásilky, na e-mail reklamace@dumvinanasaldaku.cz. (Pozdější reklamace mechanicky poškozeného zboží nemusí být uznány a budou posuzovány individuálně.)

II) V e-mailu uveďte: číslo objednávky nebo nákupního dokladu, číslo zásilky a přiložte fotografii poškození.

III) Zachovejte veškeré obalové materiály včetně výplní a celý obsah zásilky pro potřeby řešení reklamace s příslušnou přepravní společností. 

Situaci obratem prověříme a budeme vás v co nejkratší době kontaktovat na e-mail či telefon uvedený ve vaší registraci/objednávce a dohodneme se na postupu řešení.

!POZOR! Při přebírání zásilky od přepravních společností doporučujeme zásilku před jejím převzetím zkontrolovat, zda nenese stopy nevhodného zacházení.

 

Záleží nám na tom, aby byl pro vás nákup na e-shopu www.dumvinanasaldaku.cz příjemným zážitkem a velmi si vážíme vaší důvěry, proto se vždy snažíme vyřídit reklamaci k oboustranné spokojenosti.